divendres, 2 de gener del 2009

Benvinguts al 2009

Any nou vida nova i... nou blog! Aquest blog pretén ser un aparador dels meus treballs i projectes personals. Hi incloc tant els del passat, present com els d'un futur que espero que sigui molt i molt productiu.


Com que ara mateix no tinc molt material per exposar faré un homenatge al primer curt que vaig dur a terme juntament amb el meu director artístic, l'Eingel. Està fet de manera molt casolana i aquí està el seu encant: els personatges són titelles de goma-espuma, l'escenografia la vaig fer amb caixes de cartró i la música és tota del dire. Potser és cutre, però a mi m'encanta i em porta bons records. La finalitat del curtmetratge era per optar a un viatge a Nova York, fruit d'un concurs que organitzava una coneguda casa de viatges (si voleu saber quina és només heu de mirar el curt, jo no penso citar-la :P) Vam quedar tercers u_u.



http://www.youtube.com/watch?v=2ZggvSfSQGc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada