dimarts, 6 de gener del 2009

Regalets de reis

Personalment preferixo els regalets fets amb amor o amb intenció que no pas el regalar qualsevol cosa perquè toca. Així que abans que llançar-me al consumisme desmesurat característic del nostre món "civilitzat" per a reis acomstumo a fer jo mateixa els regals. (Bé, per a reis i per anniversaris i ... sempre! Tampoc no hi ha pressupost per a més :P) Així que en aquest sentit sóc bastant previsible!

Aquí mostro les samarretes que he fet. És el primer cop que aconsegueixo fer tot el procès de serigrafia a casa, encara que les pantalles no em surten al 100%, estic en el camí.


Aquesta samarreta està dedicada al meu pare. El monigote és ell amb la seva nova joguina.


Il·lustració d'una nena la·la·la jugant amb les flors.


Aquest tercer cas és un mix improvisat. Tot i que no és precisament una de les meves millors samarretes m'agrada la combinació entre pedaços de tela i dibuix. Sóc fan del collage i crec que faré més experiments en aquest sentit, li dona un toc molt interessant a la samarreta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada